KARADENİZ & BATUM TURU – 7 GECE – 7 GÜN 6 GECE

Otobüs

Süre

14 Temmuz – 21 Temmuz

YAYLA AĞIRLIKLI BİR PROGRAM !

Batum’da 5 Yıldızlı otelde 1 gece konaklamalı,

Borçka Karagöl,

Çifte Köprü ve Mençune Şelalesi,

Deriner Barajı,

Kuzuala Şelalesi ve Mavi Göl.

AMASYA – SAMSUN – ORDU – GİRESUN – TRABZON – UZUNGÖL – LİMONSUYU YAYLASI – RİZE – KAMİLET VADİSİ – ÇİFTE KÖPRÜ – AYDER – ZİLKALE  – PALOVİT VE GELİN TÜLÜ ŞELALESİ – GİTO VE BADARA YAYLASI – MENÇUNE ŞELALESİ  – ÇİNÇİVA KÖPRÜSÜ – BATUM – HOPA –  ÇORUM

Hareket tarihi ve saati :

14 Temmuz akşam saat: 18:00 Üçkuyular Pamukkale yazıhanesi önü,

18:30 Üçyol Kamilkoç önü,

18:50 Karşıyaka anıtı,

19:00 Yunuslar ve Girne MC DONALDS karşısı,

19:20 Bornova Özkanlar MİGROS karşısı,

19:30 Ege Üni. Hastahanesi girişi,

19:45 Manisa kavşağı Ege Üni. kampüs girişi.

Ektra turların hepsi birlikte alınırsa 740.00 ₺ yerine 650.00  ₺ olarak hesaplanacaktır.

2 kişilik odada kişi başı: 7.250 TL

Tek kişilik oda: 9.700 TL

Çocuk (06-12 YAŞ): 4.900 TL

Dahil/Hariç

• BATUM TURU 250TL.DEĞERİNDE (BATUMDA KONAKLAMA İÇİN ZORUNLU)
  • LİMONSUYU OTEL DOLMUŞ ÜCRET 100 TL DEĞERİNDE (ZORUNLU)
  • 6 GECE OTELDE KONAKLAMA
  • OTELDEKİ 6 SABAH VE 5 AKŞAM YEMEĞİ
  • SEYHAT SİGORTASI PAKETİ
  • LÜKS ULAŞIM
  • OTOBÜS İÇİNDE SOĞUK İKRAMLAR (GİDİŞ VE DÖNÜŞTE)
  • REHBERLİK HİZMETLERİ
  • MÜZE, ÖREN YERİ VE MİLLİ PARK GİRİŞLERİ
  • İLK GÜN YOLDA ALINAN SABAH KAHVALTISI
  • ÖĞLE YEMEKLERİ
  • EKSTRA ALINAN YİYECEK VE İÇECEKLER
  • BATUM'DA ALINAN AKŞAM YEMEĞİ
  • YUKARI ve AŞAĞI KAVRUN TURU
  • ZİLKALE - PALOVİT-BADARA-GİTO DOLMUŞ ÜCRET 450TL(ZORUNLU DEĞİL)
  • MENCUNE ŞELALESİ TURU 120TL.(ZORUNLU DEĞİL)
  • SÜMELA MANASTIRI DOLMUŞ ÜCRETİ 30 TL. (ZORUNLU DEĞİL)
  • KARAGÖL DOLMUŞ ÜCRETİ 140 TL.(ZORUNLU DEĞİL)
  • YURTDIŞI ÇIKIŞ HARÇI 150TL..(BATUM İÇİN ZORUNLU)

Tur Planı

1.GÜN 15 TEMMUZ: AFYON – ANKARA – ÇORUM – AMASYA- SAMSUN

Sabah saatlerinde Sungurlu bölgesinde vereceğimiz Kahvaltı (ekstra) molasının ardından, Çorum, üzeri Şehzadeler Kenti Amasya‘ya ulaşıyoruz. İlk durağımız aşkları dillere destan olmuş Ferhat ile Şirin‘in müzesini geziyoruz. Burada bulunan su kanallarını fotoğraflıyoruz. Yeşil Irmağın ortasından geçtiği Amasya‘da sırasıyla Ferhat ile Şirin’in su kanallarını görerek Şehzadeler Müzesi, Amasya Müzesinde eşsiz mumyaları görüp, Şehzadeler Parkıİkinci Beyazıt Külliyesini geziyoruz. Kral MezarlarınıYeşil Irmak kıyısındaki yalı boyu konaklarını panoramik olarak görüp fotoğraflarımızı çekiyoruz. Yeşilırmak kıyasındaki Çınar Restoranda öğlen yemeğimizi (ekstra) alıyoruz.

Havza üzerinden Samsun‘a ulaşıyoruz. Samsun‘da ilk olarak ünlü Atatürk Heykelinde fotoğraf molası verip ardından Milli mücadeleyi başlatan Atatürk ve arkadaşlarını Samsun‘a getiren Bandırma Vapuru‘nu ziyaret ediyoruz. Daha sonra Samsun merkezdeki otelimize yerleşiyoruz ve otelimizde akşam yemeğini yiyip dinlenmeye geçiyoruz.

Yemek sonrası dileyen konuklarımız akşam yürüyüşe çıkabilir veya FAYTON TURU yapabilir. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. SİMİSSO OTEL SAMSUN

2.GÜN 16 TEMMUZ: AKÇAABAT-TRABZON-ATATÜRK KÖŞKÜ-SÜMELA MANASTIRI-SÜRMENE

Otelimizde sabah kahvaltısının ardından bugün çok rahat bir gün.. Uygun molaların ardından Ordu’yu ulaşıyoruz. Ordu’yu dönüş günümüze bırakarak çevre yolundan Ordu’yu teğet geçiyoruz. Daha sonra otobüsümüzle Giresun üzerinden Trabzon’a doğru hareket ediyoruz. Akçaabat‘ta öğle yemeğimizi yedikten sonra Trabzon‘un Soğuksu semtinde bulunan Atatürk Köşkünü ziyaret ediyoruz.

Ardından Telkari Sanatı hakkında bilgi almak ve gümüş alışverişi için serbest zaman veriyoruz. Daha sonra öğle yemeğine gidiyoruz. Buradan yönümüzü Maçka’da bulunan Altındere Milli Parkına çeviriyoruz. Altındere Milli Parkı içine girip yeşilin her tonu ile karşılaştığınızda büyüleneceksiniz… Yemyeşil doğanın içinde bulunan 1250 mt yükseklikte, Karadağ’ın eteklerine kayalara oyularak inşa edilmiş, görenleri hayretler içinde bırakan Sümela Manastırını vadi tabanından görüyor ve bu muazzam eseri geziyoruz. Buradan da tekrar ülkemizde nam salmış olan meşhur Sürmene Bıçakları hakkında ustalarından bilgi alıp, alışveriş yapmak üzere Sürmene’ye gidiyoruz. Sürmene- Of Çaykara üzerinden bir diğer yaylamıza Limonsuyu Yaylasında bulunan konumuyla hayran kalacağınız otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği eğlence eşliğinde LİMON SUYU KARDELEN OTELDE konaklıyoruz. (HARİKA)

3. GÜN 17 TEMMUZ: UZUNGÖL - ÇAY FABRİKASI - RİZE BEZİ – AYDER YAYLASI

Otelde alacağımız kahvaltı sonrasında, geldiğimiz dolmuşlara binerek otobüsümüzün yanına iniyoruz. Buradan da muhteşem orman örtüsü ile Alplerin güzelliğini geride bırakan Uzungöle gidiyoruz. Yürüyüşlerimizi yapıp, zümrüt yeşili ormanlarla kaplı bu yayla ortamında Uzun Gölün doğasının keyfini sürerek bu güzel ortamı resimlerimizde ölümsüzleştiriyoruz. Burada serbest zamanda öğle yemeğimizi de yörenin yemeklerini tadarak geçirdikten sonra geri dönüşe geçiyoruz.

Kiremitli bir çatı ile kapatılmış, bölgedeki tek örnek olan Hapsiyaş Köprüsünün güzel görüntüsünü de fotoğraf karelerimize ekleyerek, Uzungöl’e veda ediyoruz. Uzungöl’ün çıkışında Of-Sürmene yakınlarında Karadeniz’in olmazlarından olan Çay Fabrikası ziyareti yapıp, çayın yaşamı hakkında bilgi aldıktan ve alışverişimizi yaptıktan sonra, yöreye özgü dokuma çeşidi olan Rize bezi alışverişi yapma imkanı da buluyoruz. Şirin Rize’yi panoramik olarak görerek Fırtına Deresi boyunca rafting ve zipline yapma keyfini yaşıyoruz. Ve Dünya da 200 ekolojik bölgeden biri olan ünlü Ayder yaylasına çıkıyoruz. Burada Gelin Tülü Şelalesinin muazzam akışını görüp konaklama için iki gecemizin geçeceği Ayder’de bulunan BULMA HOTEL VE İZMİRLİM HOTEL’e yerleşiyoruz. (MUHTEŞEM)

4. GÜN 18 TEMMUZ: GELİN TÜLÜ ŞELALESİ –ŞENYUVA – ZİLKALE –PALOVİD ŞELALESİ – GİTO VE BADARA YAYLASI-AYDER

Aynı otelde 2 gece kalabilmenin verdiği avantaj ve Karadeniz’i layığıyla gezebilmenin vermiş olduğu mutlulukla güne başlıyoruz. Aracımıza yerleşip Çamlıhemşin’e doğru yola çıkıyoruz. Çamlıhemşin’de uygun bir yerde aracımızı terk edip yaylalara çıkacağımız dolmuşlara biniyoruz. Uzun sürecek olan bu turumuzda ki felsefemiz “EN AZ BİR ŞELALE GÖR!, BİR YAYLADA NEFES AL!, YÖRESEL LEZZETLERİN PEŞİNE DÜŞ!, MUTLAKA BİR BULUT DENİZİ GÖR!. Evet işte bu felsefeyle Ayder ve çevresini saran çam ormanlarını, şelalelerini, yöresel mimarideki evlerini, çiçeklerini, doya doya gezme şansına sahip olacağımız bugün KARADENİZ TURUMUZ’DA en keyif alacağınız, hafızalarınıza kazınacak bir gün olacak.

Öncelikle Ayder’in üstünde Kaçkarların eteğinde bulunan AŞAĞI VE YUKARI KAVRUN yaylalarını gezip Dünyanın yaşanmaya değer olduğunun farkına varıyoruz. Burada öğle yemeğimizi de yiyerek Çamlıhemşin’e dönüp bir başka güzel bölgeye ÇatVadesi‘ne geçiyoruz. İlk durağımız Konaklar Köyü ve Şenyuva Köyü olacak. Şenyuva Köprüsün’de (ÇİNÇİVA KÖPRÜSÜ) grubumuzla hatıra fotoğrafı çekimi yapıp sonrasında bir tepe üzerinde kurulmuş Zilkale‘ye geliyoruz. Yeşillikler arasında, tüm ihtişamıyla yükselen bu tarihi yapıtta mola verip burayı geziyoruz.

Buradan ayrılıp yavaş yavaş Palovit Vadisine doğru yol alıyoruz. Yolumuz üzerinde birçok irili ufaklı şelaleler göreceğiz. Bu olağanüstü ortamda, asırlık porsuk ağaçları arasında yorucu olmayan keyifli kısa yürüyüşlerle, ünlü Palovit Şelalesine ulaşıyoruz. Yaklaşık on beş metreden direk düşen su kütlesinin, müthiş görüntüsünü hayranlıkla izliyoruz. Sevdaluk dizisinin çekildiği bölgedeyiz.

Buradan da gün bitmesin diyeceğiniz  ve görünce de iyi ki buradayım diyebileceğiniz GİTO ve BADARA YAYLALARINI görmenin verdiği mutlulukla dönüşte de dağların arasındaki konakları ve serenderleri görerek bu rüya gibi bir günün sonunda herkesin görme şansına sahip olamadığı, bu muhteşem doğa güzelliklerini görebilmenin verdiği mutlulukla ve gerçek bir Karadeniz Yayla Turuna çıkmanın vermiş olduğu huzurla Aydere‘de bulunan otelimize varıyoruz.

5. GÜN 19 TEMMUZ: ARHAVİ – KAMİLET VADİSİ - ÇİFTE KÖPRÜLER – MENÇUNE ŞELALESİ – KARAGÖL - BATUM

Aynı otelde 2 gece kalabilmenin verdiği avantaj ile Otelimizde erken saatlerde alacağımız sabah kahvaltısının ardından aracımıza yerleşerek Arhavi‘ye varıyoruz. Ülkemizde nadir görülen iki akarsuyun birleştiği yer olan Çifte Köprüye bizi bekleyen minibüslerle gidiyoruz. Burayı resimleyip Kamilet Vadisine varıyoruz. Dileyen misafirlerimiz buradaki doğanın ve küçük şelaleleri görmenin tadını çıkararak çaylarını yudumlarken, diğer misafirlerimizle patika yoldan Mençuna Şelalesini görmeye gidiyoruz. Bu müthiş manzara bizi büyülüyor.

Buradan taş köprüleri ve altından geçen beyaz köpüklü sularıyla gördüğünüzde hayal mi gerçek mi olduğuna inanamayacağınız bir zaman geçirmenin verdiği tatla Hopa üzerinden Borçka’ya gidiyoruz. Burada minibüslere binerek Karagöl‘e çıkıyoruz (ekstra). Doğal güzelliğe sahip Karçal Dağları eteklerinde bulunan Milli Park alanını geziyoruz. Dileyen misafirlerimiz kafeteryada oturup çaylarını yudumlayabilir.

Sonrasında bu gizli cennet ayrılarak Sarp sınır kapısına doğru yola çıkıyoruz. Burada gerekli işlemler yapıldıktan sonra Gürcistan‘a geçiş yapıp Batum’daki şehir merkezinde bulunan otelimize yerleşiyoruz. Ekstra olarak yiyeceğimiz akşam yemeği için Türk Mahallesine gidiyoruz. Ve konaklama Batum’daki 5*HOTEL INTOURIST PALACE BATUMİ otelimize yerleşiyoruz. Siz değerli misafirlerimizin kaldığımız otelin civarını gezebilmeniz için akşamı serbest zaman olarak değerlendiriyoruz

GÜRCİSTAN – BATUM TURU: Kesinlikle YENİ T.C. kimlik kartı  ile girişiş yapılabiliyor. Ehliyet kimlik yerine geçmiyor! Pasaport gerekmiyor. 18 yaşın altındaki misafirlerimizin yanında ebeveynleri veya bunlardan en az  birisi olamaması durumunda veya yakınıyla gelen çocuklar için ayrıca noterden alınacak olan anne ve/veya babanın izin belgesi gerekmektedir.

6. GÜN 20 TEMMUZ: BATUM - KUZUALA ŞELALESİ – MAVİ GÖL – KUZUALAN TRAVERTENLERİ - GİRESUN

Batum’da konaklamanın vermiş olduğu avantajla otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından Batum Turuna başlıyoruz Batum şehir merkezinde yer alan farklı mimarisiyle TERS BİNA, ADALET SARAYI, PİAZZA KULESİ, İzmir’in simgesi olan SAAT KULESİ, Osmanlı döneminden kalmış ORTA CAMİİ, POSSEİDON HEYKELİ, HÜKÜMET BİNALARI, MEDEA HEYKELİ, OPERA BİNASI, ALFABE KULE ve Tarihi Katedral‘i göreceğimiz yerler arasında sayılabilir Batum şehir merkezinde alışveriş ve öğle yemeği (ekstra) sonrası  aracımıza binerek Sarp Sınır Kapısına varıyoruz, Gümrük  işlemleri tamamlandıktan sonra Türkiye’ye giriş yapıyoruz.

Buradan uzun bir yolculukla direkt olarak Giresun’a doğru hareket ediyoruz. Görünce çok etkileneceğiniz Pamukkale‘yi andıran Yaklaşık 500 hektar alana sahip Kuzalan Tabiat Parkı‘nın içinde yer alan, 1800 metrelik bir alanı kaplayarak, dünyada ABD‘deki Yellowstone Ulusal Parkı‘ndan sonra orman içinde oluşmuş ikinci büyük traverten bölgesi Kuzalan Travertenlerine gidiyoruz. Bu Travertenlerde zevkli dakikalar geçirdikten sonra Kuzualan Şelalesi’ni ve gizli cennet olan muhteşem Mavi Göl‘ü görüyoruz. Bu görsel şöleni fotoğraflıyoruz.

Ardından tekrar Karadeniz sahil yoluna çıkarak dönüş için yolumuza devam ediyoruz. Giresun’da bulunan Karadeniz manzaralı uygulama otelimize geçiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

7. GÜN 21 TEMMUZ: ORDU- BOZTEPE-SAMSUN-MERZİFON-ÇORUM-ANKARA-AFYON-İZMİR

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından otobüsümüze binerek Ordu’ya doğru yola çıkıyoruz. Burada Ordu‘yu kuşbakışı görebileceğimiz muhteşem manzaraya sahip olan Boztepe‘ye teleferikle (ekstra) çıkıyoruz. Bu doyumsuz manzaranın ardından teleferikle sahile inip aracımıza yerleşiyoruz.

Samsun üzerinden Amasya‘ya doğru hareket ediyoruz. Merzifon üzerinden Çorum yönünde devam ediyoruz.  Çorum‘da leblebi alışverişinden sonra yolumuza devam ediyoruz. Sabah saatlerine doğru memleketimize İzmir’e geliyoruz ve yapacağımız yeni turda tekrar gezmek umuduyla turumuzu bitiriyoruz.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “KARADENİZ & BATUM TURU – 7 GECE – 7 GÜN 6 GECE”

Your email address will not be published.